Generator je nedavno pokrenut proizvod kompanije technologija i postaje široko korišćen u svetu. Kao rezultat povećanja ljudskih potreba i zahteva, različiti eksperimenti se izvode u pogledu oblasti korišćenja u generatore kao i u svakom tehnološkom proizvodu. Prvo, generatori, koji su korišćeni samo za kratko vreme kada je struja bila odsečena, sada se koriste za stvaranje komfort. U ovoj fazi, kompanije generatora imaju teškoća u zadovoljavanje potražnje i primene principa proizvodnje što je više moguće.
Generatora preduzeća i dalje proizvode pogodno za svaku namenu u skladu sa potrebama tržišta. Benzin, dizel, čak i LPG generatori koji su u poslednje vreme korišćeni u oblasti povećanja upotrebe u cilju smanjenja troškova goriva, počeli su da se proizvode. Kao i u svakom sektoru, došlo je do neke vrste konkurentnosti među kompanijama generatora. Zbog toga je počela razlika u cenama i diversifikovana prema zahtevima korisnika.
Sa pojavom konkurencije kao u svakom sektoru, došlo je do raznih reklamnih kampanja i slogana. U tom pogledu, oglašavanje je takođe uticao na još jedan sektor. Generalno gledano, svako nadmetanje koje nastaje stalno hrani i počinje da nudi zaposlenje u novim oblastima.